Dra på-byxa, bonprix
Dra på-byxa, bonprix
Dra på-byxa, bonprix
Dra på-byxa, bonprix
Dra på-byxa, bonprix
Dra på-byxa, bonprix
Dra på-byxa, bonprix
Dra på-byxa, bonprix

Dra på-byxa

129kr-23%169kr
inkl. moms exkl. fraktkostnader
Färg: matt brun

129.00 129.00 129.00 129.00 129.00
Storlek: Var god välj…
Utförande:
5-7 arbetsdagar
5-7 arbetsdagar
Nästan slutsålt
kan levereras om 3 veckor
Utsåld
Välj storlek
Produktinformation

Jerseybyxa i lätt crepe

  • Material:

    Yttermaterial: 99% polyester (återvunnen), 1% elastan

  • Färg:

    matt brun

  • Mönster:

    Enfärgade

  • Inre benlängd:

    81,5 cm, i strl. 36/38

  • Längd byxben:

    Lång

  • Byxlinning:

    Bekväm linning

  • Höjd midja:

    hög

  • Lårvidd:

    smal

  • Sömavslut:

    vänt

  • Passform:

    Regular Fit

  • Skötselråd:

    Maskintvätt 30°C

  • Hållbarhet:

    Återvunnen polyester

  • Ansvarig ekonomisk aktör EU:

    bonprix Handelsgesellschaft mbH
    Haldesdorfer Straße 61
    22179 Hamburg
    Tyskland, Kontakt: https://www.bonprix.se/kundservice/kontakt/

  • Artikelnummer:

    91098681

  • Mer information:

    attribute image

Kommentarer
4.1
10 Omdömen
Filtrera och sortera
Maria
16.05.2026
Supersköna, elastiska byxor i bra kvalitet. Köpte storlek 34 och fick 32, men det gjorde inget för dom var tillräckligt stora ändå. Väldigt långa för storleken, så jag får lägga upp dom. Inte ens med högklackat passar längden.

(köpt strl. 32/34 (XS) ) / Vidd: Passar precis, längd: Alldeles för lång, kroppsstorlek:

Elena
16.04.2026
Sköna långbyxor till våren. Ska sy upp dem , de är jättefina!

(köpt strl. 40/42 (M) ) / Vidd: Passar precis, längd: För lång, kroppsstorlek: 160-164

IngeBorg
21.09.2025
Bra och varm, enda nackdelen var att dessa byxor var väldigt långa.

(köpt strl. 44/46 (L) ) / Vidd: Passar precis, längd: Alldeles för lång, kroppsstorlek: 170-174

Ann-Mari
22.08.2025
Fina men alldeles för långa trots att jag efter att ha läst recensionerna och beställde en storlek mindre än min vanliga. Tyvärr blir det retur.

(köpt strl. 40/42 (M) ) / Vidd: För trång, längd: För lång, kroppsstorlek: 175-179

Johanna
21.08.2025
Fina byxor och skönt material, lagom i längd för mig som är 175 cm. Bra vardagsbyxa.

(köpt strl. 40/42 (M) ) / Vidd: Passar precis, längd: Passar precis, kroppsstorlek: 170-174

Carina
16.08.2025
bra längd

(köpt strl. 48/50 (XL) ) / Vidd: Passar precis, längd: Passar precis, kroppsstorlek: 180-184

Ingrid
07.08.2025
Mycket snygga, men väldigt stora.

(köpt strl. 48/50 (XL) ) / Vidd: För vid, längd: För lång, kroppsstorlek: 170-174

Ann
01.08.2025
Skönt material. Lite för långa.

(köpt strl. 48/50 (XL) ) / Vidd: Passar precis, längd: För lång, kroppsstorlek: 165-169

Margareta
05.07.2025
Långa annars okej

(köpt strl. 40/42 (M) ) / Vidd: För vid, längd: Alldeles för lång, kroppsstorlek: 160-164

Anette
14.06.2025
Så fina men väldigt långa 12 cm för långa,164 är jag,dessa skulle nog passa en som är väldigt lång,men syr upp dom

(köpt strl. 44/46 (L) ) / Vidd: Alldeles för vid, längd: För lång, kroppsstorlek: 165-169

Skriv en egen recension