Telefon: 010 555 1900
(Öppet vardagar kl. 8.00 -21.00, lördag och söndag kl. 9.00 - 15.00)
bonprixc/o Call4UFridhemsvägen 15372 38 Ronneby
bonprix,c/o Posten Logistik AB,207 07 Malmö
För att komma till ditt personliga "Mitt konto", måste du logga in här: "Mitt konto" Om du behöver hjälp med inloggningen, vänligen meddela oss dina fullständiga uppgifter (namn, adress och e-postadress).
För att få ett nytt lösenord för "Mitt konto", går du tillväga på följande sätt: Klicka här "Mitt konto", och klicka sedan på "Glömt lösenordet" och följ anvisningarna. Därefter skickar vi dig ett e-brev med instruktioner om hur du ändrar ditt lösenord.
Vänligen ange i ditt meddelande artikelnumret och storleken, så att vi snabbt kan hjälpa dig.
Vänligen beskriv defekten och ange: - fakturanummer - fakturadatum - artikelnummer
Vänligen ange artikelnummer och storlek. Vi kontrollerar då när artikeln är tillgänglig igen.
Vårt tips: Du kan när som helst kontrollera leveransens status online om du har registrerat dig för "Mitt konto" Om du har fler frågor, vänligen ange: - fakturanummer - fakturadatum - artikelnummer
Vänligen ange den nya leveransadressen eller den fullständiga adressen för önskat ombud. Viktigt: Om paketet ska skickas till ett ombud kan du inte informeras vis SMS.
Vänligen beskriv detaljerat vad det är som inte stämmer och ange: - fakturanummer - fakturadatum - artikelnummer - storlek
Vänligen ange de artikelnummer och -storlekar som du vill ändra.
pRedirectUrl=https%3A%2F%2Fwww.bonprix.se%2FmyMCW.htm%3Fssl%3D1&isApp=false&trackChatAvailability=true&talkeventPage=Mitt+konto&talkeventPageSource=myAccount="_blank">"Mitt konto" och välj menyalternativet "Beställningsöversikt".
Vänligen ange din rabattkod och de artiklar som du vill behålla. Vi kontrollerar om en rabatt är möjlig.
Vänlige ange din rabattkod och de artiklar som du vill behålla. Vi kontrollerar gärna om en rabatt är möjlig.
All information kring rabattkoder och rabatter hittar du "här"
All information om happy-bonus-kontot hittar du "här"
Vänligen ange önskat betalningssätt, fakturanumret och fakturadatum.
Det tar (allt efter bank) 2-7 dagar tills beloppet krediteras vårt konto. Förresten: Om du har registrerat dig för "Mitt konto", så kan du när som helst gå in och titta på ditt kundkonto online: "Mitt konto"
Vårt tips: Om du har registrerat dig för "Mitt konto“, så kan du när som helst gå in och titta på ditt kundkonto online: "Mitt konto"
Vårt tips: Om du har registrerat dig för "Mitt konto“, så kan du när som helst gå in och titta på ditt kundkonto online: "Mitt konto" Om du behöver en fakturakopia per post, vänligen ange: - fakturanummer - fakturadatum
"Här" kan du enkelt och kostnadsfritt prenumerera på vårt nyhetsbrev.
"Här" kan du avbeställa vårt nyhetsbrev.
Vill du ha en katalog? Vänligen meddela oss då din fullständiga adress
Vänligen ange din fullständiga adress, så slutar skicka kataloger till dig.
Vårt tips: Om du har registrerat dig för "Mitt konto", så kan du ändra många av dina uppgifter själv.
Expediering och återbetalning av en retur tar ca 2 veckor. Det kan t.o.m. - på grund av våra interna processer - hända att returer från samma faktura bokas på ditt kundkonto på olika dagar. Om du inte har erhållit någon återbetalning efter 2 veckor, meddela oss vänligen följande information: - retur via ombud eller posten? - kvittonummer - returdatum - artikelnummer och storlek - fakturadatum
Lägg fakturan tillsammans med artikeln i en lämplig förpackning. Klistra retursedeln på paketet. Så fort som vi erhåller din retur får du tillbaka dina pengar automatisk via din använt betalsätt.
Vid dessa tider är vi tacksam för ditt tålamod om returen tar längre tid än vanlig. I våra lager har våra kollegors skydd och hälsa högsta prioritet. På grund av motsvarande hygienregler kan vardagliga rutiner ta lite längre tid. När återbetalningen är klar skickar vi ett mejl till dig.
Vänligen meddela oss vilken artikel det är som är felaktig och meddela oss även fakturanumret.
Vänligen meddela oss vilken artikel du saknar / levererades felaktig och meddela oss fakturanumret.