Cargobyxa, bonprix
Cargobyxa, bonprix
Cargobyxa, bonprix
Cargobyxa, bonprix
Cargobyxa, bonprix
Cargobyxa, bonprix
Cargobyxa, bonprix
Cargobyxa, bonprix

Cargobyxa

369kr
inkl. moms exkl. fraktkostnader
Färg: olivgrön
Färg: svart

369.00 369.00 369.00 369.00 369.00 369.00 369.00 369.00 369.00 369.00
Storlek: Var god välj…
Utförande:
5-7 arbetsdagar
5-7 arbetsdagar
Nästan slutsålt
kan levereras om 3 veckor
Utsåld
Välj storlek
Produktinformation

Avslappnad cargobyxa med fickor i sidan

Den här avslappnade cargobyxan är extra bekväm tack vare midjebandet och elastanandelen. Att byxan är ledigt skuren bidrar också till komforten. Lättmatchad och mångsidig.

  • Material:

    Yttermaterial: 97% bomull, 3% elastan

  • Färg:

    svart

  • Mönster:

    Enfärgade

  • Inre benlängd:

    78,5 cm, i strl. 42

  • Längd byxben:

    Lång

  • Byxlinning:

    Bekväm linning

  • Midjelösningar:

    ej specificerat

  • Höjd midja:

    bekväm

  • Lårvidd:

    vid

  • Sömavslut:

    dragsko med gummi

  • Antal fickor:

    6

  • Fickaposition:

    på benet

  • Passform:

    Loose Fit

  • Passformens fördelar:

    mer rörlighet tack vare elastiska isättningar

  • Stängning:

    Dragkedja

  • Hållbarhet:

    Cotton made in Africa

  • Ansvarig ekonomisk aktör EU:

    bonprix Handelsgesellschaft mbH
    Haldesdorfer Straße 61
    22179 Hamburg
    Tyskland, Kontakt: https://www.bonprix.se/kundservice/kontakt/

  • Artikelnummer:

    95199295

  • Mer information:

    attribute image

Kommentarer
3.9
15 Omdömen
Filtrera och sortera
Johanna
26.02.2026
Stora i storleken och inte tajta nertill.

(köpt strl. 42 ) / Vidd: Alldeles för vid, längd: För lång, kroppsstorlek: 160-164

Birgitta
15.10.2025
Passade perfekt

(köpt strl. 42 ) / Vidd: Passar precis, längd: Passar precis, kroppsstorlek: 160-164

Elinor
11.10.2025
Mjukt men ändå kraftigare tyg. Lite långa i benen. Hade behöft en storlek mindre men dom var slut så chansade med dom här och med ett bälte funkar det.

(köpt strl. 52 ) / Vidd: För vid, längd: För lång, kroppsstorlek: 155-159

Maud
26.09.2025
Sitter perfekt och resåren i benslutet är lös, så dom inte fastnar när man böjer sig. Mellankraftigt tyg, kan ha tajts under när det blir kallare. Snygg grön färg

(köpt strl. 42 ) / Vidd: Passar precis, längd: Passar precis, kroppsstorlek: 165-169

Birgitta
21.09.2025
Sköna, men ganska stora, hade nog kunnat gå ner en storlek, lite för långa. Bra arbetsbyxor.

(köpt strl. 38 ) / Vidd: För vid, längd: För lång, kroppsstorlek: 160-164

Eva
26.08.2025
Tunt tyg, stramar på framsidan låren.

(köpt strl. 44 ) / Vidd: Passar precis, längd: För kort, kroppsstorlek: 170-174

Lena
05.06.2025
snygg färg men jättekonstig modell tog min storlek men den var alldeles för tight i midjan och VÄLDIGT stora i bena. och inte direkt någon stretch som det stod i beskrivningen

(köpt strl. 44 ) / Vidd: Alldeles för vid, längd: Passar precis, kroppsstorlek: 160-164

Marita
20.05.2025
Fina, sköna byxor.

(köpt strl. 48 ) / Vidd: Passar precis, längd: Passar precis, kroppsstorlek: 170-174

Anna
07.05.2025
Inget att klaga på, förutom att de är något stor i storleken. Får bli byxor att ha när man kommer hem från jobbet.

(köpt strl. 40 ) / Vidd: För vid, längd: Passar precis, kroppsstorlek: 155-159

Therese
18.02.2025
ser ut och känns kvalitetsmässigt för mycket som arbetsbyxorna jag hade när jag jobbade på snabbmatsrestaurangen för att vara fina. Blir retur

(köpt strl. 44 ) / Vidd: Passar precis, längd: För kort, kroppsstorlek: 170-174

Skriv en egen recension